Web Site Tasarımı

web site tasarımı

Responsive Web Sitesi Tasarımı

İletişim ve bilginin parmaklarımızın ucunda olduğu, kullanıcıların web’de birden çok cihaz üzerinden gezindiği bir toplumda yaşıyoruz. Ad House, ister cep telefonu ister masaüstü bilgisayar kullanıyor olsunlar, doğru kişilere ulaşmanızı sağlamak için web sitenizin her zaman optimize edilmesini sağlar.

Web site tasarımın Tamamen duyarlı oluşturuyoruz. yani web sayfanız, site ziyaretçinizin kullandığı cihaza otomatik olarak uyum sağlayarak daha olumlu bir genel deneyime ve çok daha fazla kullanım kolaylığına katkıda bulunacak. Artık ayrı bir mobil site oluşturmak maliyet açısından verimli değil, bunun yerine çabalarınızı düzene koyun ve duyarlı web tasarımıyla sonuçlarınızı artırın. Dışarıda çok ekranlı bir dünya var, web sitenizin rekabetçi olmasını sağlıyoruz.

Ayrıca web sitelerinin çevrimiçi reklam trafiğini idare edecek şekilde tasarlanması gerektiğini de anlıyoruz. Çoğu işletme stratejik bir dijital reklam kampanyasından yararlanacaktır, ancak yatırılan reklamcılığı en üst düzeye çıkarmak için web sitenizin uygun şekilde tasarlanması gerekir.

web site tasarımı

GÖRÜNTÜ

Canlı reklam trafiği sayacını içeren web sitemizin dijital pazarlama sayfasından ekran görüntüleri.
Web site tasarımı Dijital Bir Kartvizitten Daha Fazlasıdır
Şirket içi web geliştirme uzmanlarımız güzel web sitelerinden daha fazlasını geliştirir. Müşterilerimizle hedefleri belirlemek ve sitenizi hedeflerinize göre tasarlamak için çalışıyoruz. Yeni web sitenizin amacınız ve hedef kitlenizle doğrudan ilişkili bir stil ve yapıya sahip olacağını garanti ediyoruz. Ve her zaman onunla birlikte gelen teknolojinin son teknoloji olacağını garanti ediyoruz.

Arama motoru sıralamaları, markanızın müşteri farkındalığını artırmak ve başarınıza katkıda bulunmak için çok önemlidir. İçerik odaklı sitelerimiz, yeni teknoloji, güncellenmiş içerik ve videolar, bloglar ve sosyal medya akışları gibi etkileşimli bileşenler aracılığıyla web sitenizde bir ön plana çıkmaktadır. Akıllı web sitesi geliştirme yoluyla web sitenizi potansiyel müşteri yaratan bir makineye dönüştürün!

Veriye Dayalı Karar Verme

Ziyaretçiler nadiren ilk ziyarette dönüşüm sağlar – bu bir tüketici yolculuğudur.

Çarpıcı sonuçlar elde etmek için dağlarca veriden en iyi şekilde yararlanmak için profesyonel iç görüler kullanıyoruz. Hedefleri tanıtıcılar, etkileyiciler ve hedef kapatıcılar olarak kaynaklara göre izlemek, siteniz hakkında stratejik kararlar almanıza yardımcı olur ve biz de oraya ulaşmanıza yardımcı oluruz.

Web sitenizin analitiklerini yakından inceliyor ve iyi performans gösterdiğinden ve hedeflerine doğru çalışırken işletmenizi veya kuruluşunuzu desteklediğinden emin olmak için yüksek eğitimli personelimizin gözlerini sitenize uyguluyoruz.